Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Eylül 2013 Salı

YAPILAN VE YAPILMAKTA OLAN İŞLER

   
    O kadar çok yarım işim var ki annem isyan edecek diye korkuyorum önce elindekileri bitir deyip duruyor kadıncağız :) EE oda bi yerde haklı sayılır danteller, işlemeler,boyalar ve dikiş öğrenmeye çalışan ben. He tabi bide evlencem ben bunların hepsinin bitmesi lazım. Nasip artık biter inşallah diyorum :) :) sizinle yarım işlerimi paylaşayım ...


Bu gittiğim nakış ve boyama kursundan ilk denemem (aramızda kalsın çok çirkin yapmışım ) ama bunu bitirdim tabi daha güzellerini yapıyorum artık :)



Buda diğer havlum bunu kursta öğrenmedim evde keçe ile yapıldı



Bu ise halen yapmakta olduğum salon takımı deniyor sanırım tam bilemiyorum adını :)


Arkadaşım için dikmeye çalıştığım mutfak önlüğü


Yine arkadaşım için boyadığım sehpalara uyması içim yaptığım daha kenarlarına koyu renk geçilecek ve verniklenecek tepsim

Bunlarda havlu ve bohça takımım damat için yapılıyormuş bunlar






Buda fıstığııımmmmmmın sürekli beni fotoğraf çekin hallerinden biri çocuk alıştı tabi bana her halini çekmeye çalıştığım için :):)  KUZUMMMMM BENİM YERİM SENİİİ :):)

4 yorum:

  1. Mutfak önlüğünü kumaşını http://baykumas.com/ dan mı aldınız? Çok güzel görünüyor renkleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bir geri dönüşüm oldu aslında arkadaşımın giymediği bir eteği vardı onu önlüğe dönüştürdük çokta iyi oldu :) renkleri ve desenleri çok güzel bi kumaştı satıldığını bulursam kendime de yapmak istiyorum :)

      Sil
  2. Emeğinize sağlık, maşallah her türlü marifet var :) dikiş, nakış, keçe bunlara zaman ayırıp bu kadar emek verebilmek çok güzel tebrik ederim sizi.
    Takipteyim bende beklerim bloğuma :) http://kadinlaraaozel.blogspot.com/
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Biraz meraklıyım ve birşeylerle uğraşmayı çok seviyorum işten arta kalan zamanda da bunları yapıyorum :)
      Bende sizi takibe aldım görüşmek dileğiyle :):)

      Sil