Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Kasım 2013 Pazartesi

BURALARDAYIM

 Herkese merhaba biliyorum çok tembel bir yazarım ama buralardayım yazdıklarınızı takip ediyorum ne zaman bir şey yazmaya başlasam sürekli araya başka şeyler giriyor yarım kalıyor. Bu gün biraz rahatlamak istedim o yüzden yazıyorum. Güzel geçen hafta sonum hiç beklemediğim bir haberle sarsıldı birlikte çalıştığım çok sevdiğim birinin ona hiç yakışmayan bir şekilde aramızdan ayrıldığını herşeyi herkesi yarım bırakıp gittiğini . Şaka olmasını istedim ya da kurtarılmasını ama olmadı o neşeli sürekli gülen insanı bugün son yerine uğurladık. Bazen herkes bırakıp gitmek ister ama sonra vazgeçer ya bu sefer öyle olmamış kimse vazgeçirememiş kimse döndürememiş onu yolundan. ALLAH MEKANINI CENNET EDER İNŞALLAH VE ALLAHIM KİMSEYİ SEVDİKLERİNDEN AYIRMAK ZORUNDA KALACAK ŞEKİLDE ÇARESİZ BIRAKMASIN İNŞALLAH......

  Kendinize iyi bakın yakın zamanda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder