Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Eylül 2013 Perşembe

ARTES DİKİŞ MAKİNASI SORUNU

      Herkese merhaba hayata son sürat devam ederken düğün tarihinin belli olmasıyla daha büyük bir telaş başladı bende sanki o gün gelecek ve ben yetişemeyecekmiş gibi hissediyorum. Duygularım hala çok karışık mutluluk ,hüzün ve heyecan hepimiz bir bütün olduk artık :) Herkes de böyle mi oluyor acaba.
    Ben yeni  şeyler almaya araştırmaya devam ediyorum tabi ki. Çok merak ediyorum bütün gelin adayları gördüğü her tabağa bardağa aşık oluyor mu :) tabak , bardaklarla ve diğer bütün ev eşyalarıyla aramda o kadar büyük bir bağ var ki bunları nereye yerleştireceğim bilemiyorum artık :)
   Neyse benin asıl sorunum Artes 12 fonksiyonlu dikiş makinası. Ben her şeye çok meraklı olduğum için sabırsızlık yaparak hemen olsun istiyorum. Bu makina da onlardan biri dikiş öğrenmeye o kadar çok hevesliyim ki birkaç dikiş makınası araştırmasından sonra bu makinanın bana uygun olabileceğini düşündüm ve aldım. Aldım almasına ama makinayı kullanamıyorum beni deli eden bir makina alt ipi düğüm yapıyor penye ve kotları dikmiyor.

  Sizce buna nasıl bir çözüm bulabilirim. Önerilerinizi bekliyorum. Hepinizi kocaman öpüyorum..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder