Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Nisan 2013 Cuma

GEÇMEK BİLMEYEN BİR GÜN

   Başlıktan da anlaşıldığı gibi çok sıkıcı geçmek bilmeyen bir gün yaşıyorum insan bu kadar mı çok sıkılabilir ne mutlu bana ki bugün cuma ve 2 gün tatil :) :) sıkıntıdan fotoğraflara bakarken fıstığımla fotoğraflarımıza bakıp onun bebekliğini düşündüm ne kadar da çabuk geçiyor zaman hadi gelsin artık diye gün saymalarım geçeli 2,5 yıl olmuş, bir bakıcaz kocaman genç kız olmuş bu arada fıstık benim yeğenim ve ben yeğenine aşık bir hala olarak evde olduğum  zamanımın çoğunda onunla vakit geçiriyorum bir nevii annelik eğitimi diyebiliriz :) ilk doğduğu zaman bu küçük insan nasıl büyür nasıl bakılır demiştim ama maşallah büyüdü bile kuzum

 burda  12 saatlik allahım bu anlarını tekrar yaşasak ne güzel olurdu bebekliğini özledim :)



Bu da 6 Aylık bir fotoğrafı kız senin o 2 dişini yerimmmmmm 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder