Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Nisan 2013 Çarşamba

BUGÜNLERDE :)

     Herkese merhabaa bu kız bu günlerde ne yapıyor acaba, neler yapmıyorum ki sürekli yarım işlerimi tamamlama çabasındayım ki çoğu zaman işlerimi tamamlanmadan yenilerine başlamış oluyorum :) 4 gündür yoktum buralarda 23 Nisanı da fırsat bilerek tatil yaptım ne güzel oldu tatilde sizinle paylaşmak istediklerimi topladım bir parça.Nişanımla başlamak istiyorum öyle telaşlı heycanlı oluyor ki yaşayanlar bilir tabi ne hissettiğimi sürekli birşeyleri toparlamaya çalışmak birşeyleri yetiştirme telaşı  ama saolsunlar çok yardımcım vardı benim canım arkadaşlarım bütün hazırlıklarda yanımdaydılar ve beni hiç yalnız bırakmadılar onlara burdan bir kez daha teşekkür ediyorum kızlaaarrrr iyi ki varsınız:) Nişanımdan ilk paylaşım yüzük yastığım olucak bu küçük gelin ve damadımın başında bizim yüzüklerimiz takılıydı ama malesef o heycanla çoğu an fotoğraflanmadan kalmış :( neyse olanlarla idare ediyorum artık



buda gelin kutum içinde kozmetik malzemelerim var onunda detayları gelecek :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder