Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Şubat 2014 Perşembe

NELER YAPIYORUM

 Merhaba canlar sonunda bloğumda ki sorun çözüldü benimde ilk işim sizinle birşeyler paylaşmak olacak

 Bu aralar neler yapıyorum aslında sürekli yeni bişeyler deniyorum  ahşap boyamaya devam ediyorum bi yandan çeyizlerimi tamamlamaya çalışıyorum ama hep yeni şeyler görüp beğeniyorum tamamlanmayacak sanırım benim çeyizler :) dikişlerimi geliştirmeye çalışıyorum , filografi işine de el attım ne olacak benim bu halim herşeye heves edilir mi diye kendime çok kızıyorum ama napim dayanamıyorum. Cam boyamaya başladım hatta hamur kabartma denedim ve ilk denememi bi arkadaşıma hediye ettim bile neyse lafı çok uzatmadan yaptıklarıma geçeyim.


                                                 İlk boyama ve hamur kabartma kavanozlarım






Renk denemesi yaptığım çay tabakalrım ve boyayıp süslemek için beklettiğim kutularım ama kutularımın renginde kararsız kaldım sizce böyle pembe ve mavi olarak mı kalsa yoksa beyaza mı boyansa bilemedim

İlk filografim 


Sabunlara el atmasam olmazdı


Tamamlama yapmaya başladım ilk deneme tepsilerim 



Ve son olarak annemin eski sehpalarını zımparalayıp daha doğrusu sevdiceğe zımparalatıp boyadım ve transfer desenleriyle süsledim ayaklarınada kırmızı güller yaptım tamamdır :)


şimdilik benden bu kadar tabiki daha çok şey var siznle paylaşacağım ama hafta sonu bitsinler ondan sonra :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder