Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Temmuz 2013 Çarşamba

KOŞTURMACAYLA GEÇEN GÜNLER


   Merhaba arkadaşlar nasılsınız umuyorum ki herkes iyidir ve herkesin istediği şeyler gerçekleşiyordur hayatında.

   Malesef ben pek isteklerimi gerçekleştiremiyorum önümüzdeki hafta benim biricik sevdiceğimin doğum günü ve ben ona doğum günü hazırlama telaşındayım ama ben bir türlü aklıma gelen fikirleri yaptırcak yer bulamıyorum :(

  Nasıl olur da bir yerde bana fosforlu yazılar yazacak yer olmadığınıda anlamış değilim insanlar benim söylediklerimi anlamıyor sanırım ya da daha önce hiç böyle birşey gelmemiş kimseni aklına.      Sizden de fikir almak istedim ben nişanlıma odasının tavanına asması ve gece yatmadan hep görmesi için SENİ SEVİYORUM yazdırmak hatta fotoğraflarımızı fosforlu basım yaptırmak istiyorum. Bana bu konuda fikir verebilecek olanınız var mı lütfen yardım edin.. Ya da daha yaratıcı fikirlere de açığım :)

   Hepinize mutlu günler diliyorum......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder