Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Mart 2013 Salı

ÇEYİZ SETİM SCHAFER 'DAN :)

Aslında hiç aklımızda yoktu yemek takımlarımı almak çünkü sürekli değiştiği için bende kararsız olduğum için biraz daha bekleme taraftarıydım ama öyle olmadı tabi nişan hazırlıkları için gezerken annemle bunları gördük.Özellikle kahvaltı takımıma bayıldım ve hemen aldık iyi ki de öyle yapmışız. schafer'ın çeyiz seti kampanyası vardı ama ben onların oluşturduğu setleri beğenmediğim için biraz değişiklik yaptım :) işte benim mutfağımın cicileri,

Kahvaltı takımım 6 kişilik ve tabiki kırmızı :)ilk görüşte çok beğendim ve diğer modellere hiç bakmadım bile :)
 Yemek takımım 12 kişilik çok karışık olmayan sade bir model olsun istedim

Çatal-Kaşık-Bıçak takımım sandıklı bir set 90 parça


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder